23 January 2013

DAILY FOR HOLIDAY ?

well cuti cuti macam ni.. ape aktiviti student macam aku ??



1 ) bangun pagi semestinya bermasalah

2 ) breakfast dengan lunch secara autonya akan bergabung as BRUNCH !

3 ) then makan akan berganda dari biasa ! what i meant here, kat cafe makan akan beli dengan memikirkan kolestrol, lemak and so on lah *paahal fikir harga* BUT kat rumah everything gonna be changed ! automatically okay...

4 ) ikot mak ke hulu dan ke hilir. maksudnya ikot kemana saja mak pergi macam klinik, pasar, rumah kawan mak, meeting mak, and apa apa la....

5 ) menonton TV and MOVIE non stop ! fuh ni bahaya. semua cerita aku belasah.... dari yang childhood sampai lah atas 18 tahun....



6 ) niat nak update belog akan terbatal disebabkan lalai dengan rancangan dekat tv....

7 ) buku ? ohhh....

8 ) menjadi pemalas untuk spend time dengan segala enjoyable activitiessss kat luar sana...



9 ) menjadi seorang yang GEDIK secara auto disebabkan faktor umur *aku paling muda weh kat umah ni.muehahahaha*

10 ) BE STALKER ! untuk awak yang selalu ada dalam doa saya =)



11 ) dalam otak macam macam nak buat, banyak tempat nak pergi, tapi tu semua hanyalah impian. HAHA

12 ) mop rumah, kemas rumah, masak, and segala kerja yang biasa korang nampak dalam TV bibik bibik buat haa aku kene buat. asal ? yelah aku anak dara. dah bagus dapat bangun lambat. so buat jelah kerja kerja tu. aku jugak yang untung. kot kot mak mertua tetibe datang * Assalamualaikum, kami rombongan lelaki datang nak meminang NUR ZULAIKA BINTI SAMOD * ohh goshhhh !!! 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.