17 January 2013

1st semester holiday ^_^

wow ! tengok atas je dah rasa heaven kan. mana ada orang tak suka holiday. tak kesahlah holiday kat rumah ke jamban ke mana mana lah. yang penting HOLIDAY ! =D

holiday ni maksud dia cuti. *kalau refer any dictionary* so cuti means tak buat apa apa selain buat bodoh. hikhik.

cuti sem is one month kan. tapi aku cuti 2 weeks je. lagi 2 weeks pergi camp. camp ape ? palapes la =)

so for this annual camp, aku terlepas 2 events. which are holiday dengan family besar and also reunion sekolah rendah. and and and also terlepas kakak sedara kahwin. huhu. takpelah. askar kan kene banyak berkorban. hehe. selamat takde boifren. kalau ada sure sure encik boifren kene beralah.

cuti balik rumah je tumpuan utama is TV. semestinya channel HBO, FMP, AXN, DIVA menjadi pilihan. okay WARNA dgn MUSTIKA pun memang aku layan. aku jenis suka tengok rancangan orang putih than indon,korea sume tu. i'm not addicted with korea, japan but english movie. kalau tengok dalam external aku pun majoriti cerita english. sebab even cerita diaorang merepek dengan kissing bagai tapi cerita diorang tak menjela jela macam cerita indon. then satu jela, as muslim and muslimat kita jangan mudah terpengaruh dengan language yang orang putih guna. sebab diorang ni banyak mencarut selain kutuk negara sendiri and sometimes agama sendiri. HUHU.. so watchout okay..

life as student and stayed at hostel means taht bukan rumah... awesome okay bila cuti balik rumah. bangun lewat, makan sesuka hati sebab free, buat semua benda ikot sesedap diri and semua lah bebas. memang hidup kat  U tu bebas, tapi lain lah dengan kat rumah. rumah ni semua ada. kau masuk dapur everything is complete. masuk rumah semua benda ada. haha. nampak sangat aku ni jenis homesick.

homesick ? well almost 9 years aku duduk hostel and homesick tu memang ada dalam diri aku. weh rumah tu kira syurga dunia weh. sebab tu aku pelik bila budak budak ni habis exam tak reti nak balik rumah. oi rugi weh. selain dapat jumpa family kau dapat jumpa katil bilik kau. haha. katil tu ibarat magnet pada aku. alwaysss nak ade dengan aku bukan aku nak sangat dengan katil tu. haha.

so i will start new semester on 18th february 2013 and tolonglahhh sapa sapa free jommmmm lepakkk main bowling ke movie ke makan makan ke. takde hal lah =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.