3 May 2013

LONG TIME NO SEE (:

ASSALAMUALAIKUM SEMUA ^_^


heyy lama sudahh tak update ini belog. what ? #INIKALILAH ? haha... no politic here. eh since when zulaika no politic here ?

hahahaha. okay lah aku pun tak tahu nak start dari mana. sebab terlalu lama dah tak buat karangan :)

so where should i start ?

maybe not about PRU13. for this entry jela. after this maybe about PRU 13.

so so so... lets we start with my life :)

as usual. nothing special. yes. serious. nothing special. just maybe bertambah matured. yelah dah everyday hadap something new. ofcoz lah bertambah matang. BUT not on my face okay. tu still awet muda mehh. i meant my mind. more open minded, more think wisely and more accept others opinion ^_^

dalam hidup ni kita sangat memerlukan perubahan. sebelum kita membuat perubahan pada sesuatu or orang lain. we should make some changes for our own self. INDEED !

so do i. aku pun nak sangat berubah kepada yang baik. maybe not the perfect one. but still the terbaik of me. not for others. only for myself. aku nak jugak jadi kawan yang sporting, cool, baik. anak yang solehah, yang boleh diharap even im the youngest in my family. nak jugak jadi student yang awesome. maybe not dean list but still on that target. semua orang nak yang terbaik untuk diri dia kan.

PALAPES still the top on my life. i love them. i love my skuad. i love making them as one of my important now. sebab if aku tak join them im nothing. aku tak kenal anyone kat UTHM ni. at least now bila pergi jalan mana mana ada jugak orang yang aku kenal. boleh say HAI. boleh ajak bergurau. yes i love doing that. macam kat matrik dengan sekolah dulu lah kiranya. kenal orang lain. dapat tengok cara orang lain. seronok taw. satu kepuasan pada aku. eh anyway kitaorang dah nak habis dah life as Junior. done for ANNUAL CAMP, LATIHAN BERTERUSAN. and Insha ALLAH Intermediate - to - be (=

1BPA. dah nak setahun bersama kan. aku dah start rapat dengan diaorang. actually they are awesome. suka buat lawak. hahaha. always happy lah bila pergi kelas. nothing makes me down. eh eh tapi...... ade tapi tu yang tak best. biarlah. yang penting kita semuaaaa HAPPY. kan.

heyhooo. aku terasa tak sabar lah nak story pasal PRU. haha. nampak tak semangat berpolitik aku ni (=

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.