29 May 2013

aku dia kau =)



ALOHA ~

so hows life ? okay ? ada naik turun ? normal bebeh ^^

kenape tetibe tak macam dulu ? wondering ?

the answer is aku tak nak jadi penyebab kau dengan dia tak boleh together. get it ? faham ?

aku ada reasons kenape aku buat macam tu. aku pun perempuan. aku tahu dalam hati kau ade dia. kan ? so what  are you waiting for ? come on. dia pun tunggu kau. im pretty sure about that. 



babe, kita still member. yang beza now kita tak rapat macam dulu. its okay lah. demi kebahagiaan kau demi siapa dalam hati kau tak salah kan aku kurang rapat dengan kau. aku yakin one day nanti aku pun akan jumpa orang yang sayang aku yang dapat terima aku seadanya macam mana kau sayang dia macam mana kau terima dia seadanya . aku yakin dengan JANJI ALLAH ^_^

so aku harap kau happy kan dia macam mana kau happy kan aku bila aku serabut. haha. kita still member okay. aku always ada bila kau perlukan aku. nama pun member kan *_*


tak salahkan aku nak sayang kau ? :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.