21 April 2014

Ape ape ??

HAI ^_^
 
Ketemu lagi kita setelah sekian lama berpisah...
So apa nak story ?? macam - macam adoooo....

Korang pernah mengalami situasi dimana uols hidup dengan orang yang tak pandai jaga hati dan perasaan korang ? pernah tak ? 

okay let's me begin the story.....



Alkisah untuk beberapa semester ni kenalah duduk ikut kehendak orang atasan. yelah. kita ni orang bawahan. tak layak pilih member. eh gituhh ? 

aku tak fahamlah kenape mesti awak tu tak reti nak jaga apa yang patut dijaga. kita kan manusia. perempuan. tak reti ke nak jaga kebersihan , kekemasan ? 


then... kita ni kalau tak reti hormat privacy orang lain pon, belajar lah untuk pandai jaga. untuk diri sendiri jugak. ni kalau dah aku balik katil macam neraka tak ke makian kau kene ?

dah tahu diri tu kurang ajar, ubah ! ni tak. ego tak bertempat. 

fuhh... memang aku marah... aku pon manusia jugak.. aku diam sebab aku benci. menyampah. sakit hati.

okay.cuba fikir. dulu kau okay je dengan yang lain ni. tetibe ade sekor ni datang. dia cuba memisahkan kau dengan yang lain lain. kau ade fikir ? 

aku kan. aku cuma akan memberontak. tu je. mukamad =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.